sâmbătă, 28 decembrie 2013

Il iubesti pe Dumnezeu? ii respecti creatia Lui?

Acest mesaj este pentru toti cei credinciosi si pentru cei atei ( si ei CRED ca Dumnezeu nu exista).

Te invit sa reflectati la cele scrise mai jos. E timpul sa schimbi ceva in tine daca vezi ca ceva nu merge asa cum simti tu. Te invit sa te uiti in tine cu sinceritate si sa schimbi ceea ce e de schimbat.

"A-l iubi pe Tatal, a-l iubi pe Dumnezeu, inseamna a studia Misterele vietii si ale mortii.

Cum va petreceti timpul? Pai, cautand bani si mai multi bani, masini noi, telefoane noi in fiecare an, mergand la sala de culturism, autoadorandu-ne in fata oglinzii, cautand sa fim din ce in ce mai seducatori, cautand ultimul hit de muzica, moda de vara, moda de iarna...etc.
Nu este o crima sa faci asta insa este o diferenta intre a ne imbraca si a comunica si alt lucru foarte diferit este ca mintea noastra, adormita de somnul Constiintei, sa se preocupe doar de aceste banalitati si sa nu patrunda in profunzimea adevarurilor eterne.

Dar este indiscutabil ca oamenii din zilele noastre nu isi amintesc de divinitate decat atunci cand se intampla vreun cataclism sau o tragedie foarte mare, ii tine o saptamana sau cel mult o luna. Apoi ne hipnotizeaza din nou somnul Constiintei.
ACEASTA ESTE CRUDA REALITATE A FAPTELOR.

CAND REALMENTE IL IUBIM PE DUMNEZEU II RESPECTAM OPERA, CREATIA ETC.
Si ce respect i-a dat aceasta umanitate atmosferei pe care o respitam?

Si marile toate contaminate, este acesta respect fata de Dumnezeu?

Si copii abandonati in multe parti ale lumii?

Si oamenii care sufera de foame si de mizerii de tot felul pe tot globul, este aceasta iubire fata de Dumnezeu?

Si modul in care obordam familia in ziua de azi?

Si josnicia cu care tratam sexul este oare o forma de a venera pe Dumnezeu?

Si avorturile legalizate sunt iubire fata de Dumnezeu?

Si animalele torturate in laboratoare si abandonate pe strazile lumii noastre dupa ce ne-am distrat pe seama lor, este aceasta iubire fata de Dumnezeu?

In ziua de azi multi clerici isi numesc enoriasii: " Fiii lui Dumnezeu", iti spun daca"Am fi cu adevarat Fiii lui Dumnezeu, operele lui Dumnezeu le-am face, insa ceea ce se observa sunt operele Diavolului".

Daca intr-adevar l-am iubi pe Dumnezeu mai presus de orice, am fi capabili sa schimbam cursul vietii noastre daca la un moment dat am atenta impotriva principiilor divine.

Astazi sunt foarte putini sunt aceia care sunt capabili sa lase totul pentru a se darui cautarii Realului, divinului, esentialului. Toata lumea este fascinata de noii Zei: afacerile, bursa, prestigiul politi sau financiar, sporturile..etc.

Cand iubim pe cineva sau ceva, atunci ne dam toata silinta sa cunoastem acel CINEVA SAU CEVA pe care il iubim atat.
De aceea, daca l-am iubi  pe Dumnezeu, atunci am fi interesati sa stim cum este?

Din ce este facut?

Unde traieste?

De cand exista?

Care este rolul sau?

Cum pot sa il ajut?

Nu credeti dumneavoastra? "

Va invit sa raspundeti sincer la toate intrebarile pentru a va da seama exact unde sunteti si ceea ce faceti daca va ajuta pe voi se evoluati sau doar pur si simplu faceti umbra pe acest pamant.

Pentru cei care cauta, ma bucur pentru voi, aceasta inseamna ca sinele va indeamna sa mergeti pe calea voastra insa o ascultati mereu?

Si eu mai am de invatat, si eu mai fac greseli, insa mereu imi doresc sa nu le mai fac, pentru a deveni CONSTIENTA si de a deveni UNA CU INTREGUL.

Acest extras este interpretarea primei porunci din cele zece ale lui Dumnezeu de catre Oscar Uzcategui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu